به بانک پزشکی خوش آمدید!

تمرینات مناسب برای هفتی کردن بدن

تمرینات مناسب برای هفتی کردن بدن

برای هفتی شدن بدن چه راهکارهایی را می‌شناسید؟ فکر نمی‌کنیم که کسی نفحه و نخواهد بدنش به شکل عدد هفت (یا حرف V (وی) انگلیسی) دربیاید! یعنی نخواهد کمری باریک و شانه‌هایی مسطح داشته باشد؟ اگر شما نیز این طور خواسته ای دارید باید طرح ورزشی ‌تان را مستحیل مسخ دهید تا بدن‌تان به شکل هفت دربیاید و به سرعت شانه‌های‌تان را كاپیتان کنید در ادامه در مطلب تناسب اندام در مورد تمرینات مناسب برای هفتی کردن بدن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

حروف متعددی در انگلیسی هستند که می توانید درخور با شکل بدن ورزشکاران به آنها علاقه دهید؛ مثلا حرف I انگلیسی برای ورزشکارانی که بدن و رشد (به تعبیر چوب کبریتی) دارند استفاده کنید؛ یا حرف H انگلیسی را به افرادی که دارای بدن مکعبی شکل هستند و یا حرف B انگلیسی را به  افرادی که سینه ارشد و شکم فره دارند نسبت دهید؛ حرف O نیز به منزله خوارداشت به ورزشکار منظور می شود؛ اعلام می ‌کنیم از این اصطلاح راجع به حساب کسی كاربرد نکنید.

تمرینات مناسب برای هفتی کردن بدن

اینکه بدن یک ورزشکار به فرم هفت یا گلدانی در بیاید و مخزن فلزی گلوله های گنده و كم حجم و کمر باریک داشته باشد، او را از قیامت كسان ورزشکار مبرز می کند و جهت می شود حتی اگر در ازدحام باشند نیز به چشم بیایند.اینکه بخواهید تخیل کنید که این چنین تغییری با به كاربستن یک نوع مشق محنت فتنه خاص به خاطر یکی از عضلات فعل می شود، گوییا لغزش است؛ به خاطر چنین هدفی باید دسته جمعی و انفرادی از عضلات تان را تحكیم کنید.

اگر محیط شکم تان را نیز چربی گرفته باشد، باید آغاز این چربی ها را بسوزانید؛ راجع به حساب این کار، به حدس بسیار باید از تكلیف ها مشق ها هوازی و احتماء غذایی سخت استفاده کنید.با منقلب کردن طرح ورزشی که اجرا می دهید، نه بی زن می توانید بدن تان را به شکل عدد هفت دربیاورید؛ بلکه به آن دست ویلان و پیداشده و می توانید شانه هایی دست وپاگیر تر از حد انتظارتان داشته باشید.

شانه‌های عریض

شانه ها دارای سه نوع دلتوئید جلویی، جریان و آخرت است، که دلتوئید جلویی زیادترین تأثیر را بابت دست وپاگیر کردن مخزن فلزی گلوله ها دارد؛ اگر بر روی این دلتوئیدها تمرکز کنید جزیل زود به پیامدها اجابت خود خواهید رسید.

حرکت پرس کول هالتر با آرنج‌های کشیده

زمانی که دارید پرس سینه بالای سر ارتكاب می دهید، محدودیت و مخمصه سختی کافی به دلتوئیدهای میانی تان واقف خواهد آمد؛ نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که زمانی که با دمبل، پرس پستان بالای سر می زنید، سرچشمه بالایی بازوهای تان به دوجانب کشیده شده و در این كیفیت گوشت دلتوئید میانی شما دارای زیادترین گرفتگی دل گرفتگی ممکن خواهد شد.زمانی که پرس ضرع آرنولدی یا پرس هالتر را با دیرك هالتر برابر صورت تان ارتكاب می دهید، بازوهای تان به جای اینکه به دوجانب کشیده شوند به سمت جلو کشیده خواهد شد؛ که این حرکت به آرامی تنش را از دلتوئید میانی جابه جا کرده و به دلتوئید جلویی مطلع خواهد نمود.

اشتباه نکنید، پرس آرنولدی هم حرکت فوق العاده‌ای است

پرس با هالتر و پرس با دمبل که چوب را پشت سرتان می گیرید اطمینان بهتری بر روی دلتوئیدهای میانی تان دارد و اكثر این عضلات را گلاویز گرفتار خواهد کرد.لازم است بدانید که هر حرکت پرسی که موجب شود بازوهای تان به دوطرف کشیده شود، راجع به حساب چسبیدگی به هدف تان رخیص خواهد بود؛ برای اینكه تمام این نوع حرکات دلتوئیدهای میانی تان را هدف ثبات خواهد داد.

تمام نکاتی که در وضعیت پرس شانه اعتراف می کنیم، در حالت کول هالتر نیز صدق می کند؛ اگر دیرك را با دستانی نزدیک هم بگیرید، آرنگ های تان به سمت جلو آمده و دلتوئید جلویی تان را درگیر خواهد کرد؛ بهتر است به جای این کار، شمعك را با دستانی با وهن آسیب از هم بگیرید تا دلتوئید میانی تان گلاویز گرفتار گردد.

تمرینات مناسب برای هفتی کردن بدن

بالا بردن گلوله دان را فراموش نکنید

قوانینی که در كیفیت حرکات چند مفصلی مثل پرس گلوله دان و هالتر صدق می کند، در چگونگی حرکات تک مفصلی نیز نزیه و بی روح است: آبشخوار بالای گلوله دان تان باید به سمت خارج کشیده شود تا دلتوئیدهای میانی نیز مشغول شود.

این داعیه محرك می شود تا غزارت از حرکات باز شدن دست به بیرون از بدن، کاندیدای محاسن فقره سبب این تمرینات باشند؛ اما چون شك خطیئه در حرکات رفعت با خود حمل كردن جانبی بیش است، باید التفات بیشتری به شکل اعمال حرکت داشته باشید.

با اطلاع از این وظایف فوق العاده و موثر، از همین امروز درخصوص رابطه داشتن فكری دوست داشتنی ملیح و هفتی‌شکل، طرح ورزشی ویژه محرمانه و ملصق را مطلع کنید و آزمایش عالی خود را با ما در وسط بگذارید.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *